اخبار

:: سیستم پشتیبانی از طریق دفتر کار مجازی

تاریخ ثبت خبر 1398/7/7

 

برای تسهیل در برقرای ارتباط اعضا با بخش پشتیبانی شرکت از این پس کاربران گرینی لایف می توانند از داخل دفتر کار مجازی خود برای بخش پشتیبانی شرکت درخواست خود را به صورت تیکت ارسال نمایند و پاسخ خود را طی حداکثر 24 ساعت دریافت کنند بدین صورت که اگر در طی ساعات اداری تیکت ارسال کنند در همان روز و بعد از ساعت اداری در روز کاری بعد پاسخ خود را در همان قسمت ببینند.
برای این منظور پس از ورود به دفتر کار مجازی خود از منوی بالا بخش پشتیبانی را انتخاب نموده و روی دکمه ایجاد درخواست جدید کلیک نموده ودر قسمتهای مربوطه درخواست مورد نظر را درج نمایند.
خاطرنشان می گردد این بخش مربوط به پشتیبانی خدمات مشتریان و اعضا می باشد لذا از ارسال درخواستهای غیر مربوط جدا خودداری گردد در زیر نمونه برخی از درخواستهای مربوط  مشاهده می گردد.
برخی درخواستهای متداول کاربران:
-   تغییر شماره حساب بانکی
-   واریز نشدن احتمالی کمیسیون
-   تاخیر در ارسال محصولات
-   کسری در محصولات ارسال شده
برخی از درخواستها اساسا ارتباطی با بخش پشتیبانی ندارند و اعضا نباید اینگونه درخواستها را به بخش پشتیبانی ارسال نمایند که نمونه برخی از این موضوعات عبارتند از:
-   درخواست شارژ محصولاتی که تولید آنها متوقف شده است
-   ارسال هرگونه پیشنهاد در رابطه با تغییر پلن درآمدزایی
-   ارسال هر گونه پیشنهاد در باره طراحی و بسته بندی محصول از قبیل شکل، جنس و رنگ
-   ارسال هرگونه پیشنهاد در باره تولید محصولات جدید
-   درخواست راه اندازی شعبه جدید
درواقع پاسخ و تصمیم گیری موضوعات یاد شده در اختیار پرسنل بخش پشتیبانی نیست به همین دلیل ارسال اینگونه درخواستها برای بخش پشتیبانی بیهوده بوده و فقط با عث اتلاف وقت می گردد و سرعت پاسخگویی به درخواستهای مربوطه را کاهش می دهد.
با آرزوی موفقیت روزافزون