اخبار

:: تراکنشهای ناموفق بانکی

تاریخ ثبت خبر 1398/5/22

 

در هنگام ثبت خریدهای اینترنتی بعضا مشاهده می گردد که نتیجه تراکنش ناموفق بوده به این معنی که پول از حساب بانکی کسر گردیده ولی سفارش در دفترکار مجازی قابل مشاهده نیست که این موضوع به دلایل متفاوتی از قبیل قطع ارتباط اینترنتی در طی پروسه خرید و یا قطع موقت ارتباط سایت فروشگاه با وبسایت بانک و یا دلایل دیگری رخ می دهد. موضوع یاد شده بعضا منجر به اعتراض افراد به شرکت می گردد که اولا یادآوری میشود شرکت هیچگونه دخل و تصرفی در این موضوع ندارد و دوم اینکه برای پیشگیری و پیگیری موضوع باید به طریق زیر عمل نمود:
-  در هنگام انجام دادن خرید اینترنتی حتما در پایان خرید، کلید تکمیل فرآیند خرید را بزنید. در برخی موارد افراد بدون انجام اینکار از صفحه فورا خارج می شوند که منجر به بروز مشکل می گردد.
-  حتی الامکان خرید خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنید.
-  اطلاع داشته باشید در صورت کسر شدن مبلغ از حساب طی تراکنش ناموفق ، بر اساس اعلام بانک  پول طی 72 ساعت به حساب شما باز می گردد.
-  چنانچه مبلغ به حساب بازنگشت مراتب را باید از طریق بانک مربوطه پیگیری نمایید نه از طریق شرکت چون شرکت هیچگونه دسترسی به حساب بانکی شما یا حساب بانک عامل (پاسارگاد یا غیره) ندارد و بازگرداندن پول به حساب فقط بر عهده بانک عامل می باشد.
-  در چنین مواردی برای پیگیری موضوع به این اطلاعات نیاز دارید: مبلغ دقیق تراکنش، زمان تراکنش با تاریخ و ساعت ، نام پذیرنده ( فروشگاه اینترنتی گرینی لایف) شماره ترمینال و شماره پذیرنده که این شماره ها در صفحه خرید در هنگام پرداخت (زمانی که شماره کارت و رمز و تاریخ کارت را وارد میکنید) در قسمت چپ صفحه قابل مشاهده است.
-  با در دست داشتن این اطلاعات برای طرح مشکل با تلفن شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به شماره 02123505 تماس گرفته و کلید صفر را برای تماس با کارشناسان بزنید و منتظر برقراری تماس بمانید تا موضوع مورد نظر را با کارشناسان بانک مطرح نمایید.
-   خاطر نشان می گردد ساعات کاری مرکز یادشده به صورت شبانه روزی است.