اخبار

:: ارتباط با پشتیبانی شرکت از طریق ایمیل

تاریخ ثبت خبر 1396/11/17

 

با توجه به لزوم پاسخگویی مناسب به توزیع کنندگان و بازاریابان شرکت و همچنین با عنایت به این موضوع مهم که پاسخگویی مناسب تنها در صورتی میسر است که سوالات مطروحه بصورت واضح و روش صحیح طرح شده باشند لطفا توضیحات زیر را به دقت مطالعه نمایید:
برای طرح مسائل خود از قبیل کسری محصولات دریافتی، تاخییر در دریافت سفارش، واریز نشدن پورسانت و دیگر سوالات و موضوعات مطروحه مسائل یاد شده را تنها به آدرس ایمیل پشتیبانی شرکت : support@greenylife.ir ارسال نمایید و از ارسال سوال از طریق فرم ارتباط با ما یا آدرس ایمیلهای دیگر شرکت اکیدا خودداری نمایید.

قالب ارسال سوال یا درخواست باید به شکل زیر باشد:
1- ذکر کد کاربری
2- درج نام و نام خانوادگی
3- ذکر موضوع مورد نظر در subject ایمیل ارسالی
4- نوشتن کامل درخواست در متن ایمیل

لازم به ذکر است چنانچه درخواستها و سوالات ارسالی دارای الزامات ذکر شده در بالا نباشد امکان پاسخگویی به آنها وجود نخواهد داشت. به عنوان مثال به نمونه زیر دقت نمایید:

نمونه شکل غلط در ارسال یک درخواست: سلام وقتت تون بخیر من سفارشم دیر رسیده باید چکار کنم ممنون
شکل صحیح درخواست بالا : با سلام من سعید حسینی با کد بازاریابی 2542 هستم و در تاریخ 1396/11/10 یک سفارش به شماره فاکتور 3503 ثبت نموده ام ولی سفارش مورد نظر تا کنون به دستم نرسیده است لطفا مراتب را پیگیری نموده و پاسخ را از طریق همین ایمیل اعلام فرمایید. با تشکر